Gratis verzending vanaf €70,-
Bespaar tijd én geld bij onze abonnementen
Gekoeld geleverd tot bij jou thuis
Nog geen antwoord gevonden op jouw vragen?
Stuur ons een berichtje en dan helpen wij je zo verder.
Je hebt in principe tijd t.e.m. donderdag 14:00 om te bestellen. Het komt voor dat we tegen dan al gedeeltelijk of volledig uitverkocht zijn. Je bestelt dus best zo snel mogelijk, vanaf dat de nieuwe menu online komt. Tussen donderdag-namiddag en vrijdag voormiddag komen steeds de nieuwe gerechten online.
Jazeker! Het abonnement is er speciaal voor iedereen die het zichzelf nog gemakkelijker wil maken en nooit meer wil vergeten te bestellen.
We aanvaarden maaltijdcheques. Let op: Dit is niet mogelijk op een abonnement.
Deze kunnen ten alle tijde gedownload worden via jouw account.
Gratis verzending bij bestellingen vanaf €70! Onder €70 rekenen we een kleine bijdrage van €9,95 voor de bezorging. Zo zorgen we bij ReFresh altijd voor een snelle en zorgvuldige levering tot aan jouw deur!
Wij leveren op vrijdag en zaterdag. Op donderdag krijg je een bevestigingsmail met daarin een tijdspanne van één uur waarin je maaltijdbox wordt geleverd. Op de leverdag zelf zal je nog een sms ontvangen zodra je maaltijdbox onderweg is. Het is helaas niet mogelijk om een specifiek tijdstip of moment door te geven voor de levering van je bestelling.
Elke week plannen we onze routes zo efficiënt mogelijk in op basis van het door jou gekozen levermoment. Zo minimaliseren we het aantal gereden kilometers en verkleinen we onze ecologische voetafdruk.
We vragen je om tijdens je bestelling mee te geven waar we de Foodbox veilig kunnen achterlaten bij afwezigheid. Misschien wel een lieve buur die deze in ontvangst wil nemen? Wanneer onze chauffeur voor een gesloten deur staat zal hij je bellen op het opgegeven telefoonnummer. Indien je dus niet 100% zeker bent dat je thuis zal zijn, kun je best de Foodbox op een andere locatie laten leveren. Een opmerkingen/notitie vakje kun je vinden tijdens het afrekenen. Een voorkeur van tijdstip of meerdere adressen opgeven kan helaas niet.
Indien er een foutje geslopen is in je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met ons via info@refreshfood.be We contacteren je zo snel mogelijk om samen te zoeken naar een oplossing!
Plaats de maaltijden direct na bezorging in de koelkast, en geniet tot wel 7 dagen van onze verse gerechten. Dankzij de houdbaarheidsdatum op elke maaltijd weet je precies tot wanneer je kunt genieten van onze heerlijke, versbereide maaltijden die smaken alsof ze net uit je eigen keuken komen.
Al onze gerechten (uitgezonderd de koude gerechten!) kunnen ingevroren worden. Let wel: invriezen kan afbreuk doen aan de kwaliteit van onze gerechten. Hierdoor kan er wat smaak verloren gaan.
Deze staan steeds vermeld op het etiket van het gerecht. Over het algemeen gelden de volgende opwarminginstructies: Microgolfoven (750watt) 4 – 5 min. Heteluchtoven (170°c) 15 – 20 min. Let op: de potjes van vinaigrette of sausjes en kaas, zijn niet bestemd om mee opgewarmd te worden.
Al onze maaltijden worden individueel verpakt en zijn dus per persoon.
Ja, je kunt je abonnement eenvoudig pauzeren wanneer je even geen maaltijden nodig hebt. Ga naar je accountpagina, open ‘Mijn abonnementen’ en klik op de knop ‘Pauzeren’ bij je abonnement.
Je abonnement blijft gepauzeerd totdat je het zelf opnieuw activeert. Zo heb je volledige controle en betaal je niet voor weken waarin je geen maaltijden nodig hebt.
⚠️ Let op: Zorg ervoor dat je je abonnement pauzeert vóór donderdag om te voorkomen dat er al een nieuwe bestelling wordt verwerkt.
Bij een abonnement kies je een maaltijdbox en een leverdatum. Je betaalt automatisch wekelijks en de box wordt wekelijks op dezelfde dag geleverd. Bij een losse maaltijdbox moet je elke week handmatig een nieuwe bestelling plaatsen en betalen. Het voordeel van een abonnement is dat je geen zorgen hoeft te maken over het plaatsen van bestellingen en je profiteert van gemak en consistentie.
Nee, je kunt de leverdatum van je abonnement niet wijzigen. Als je een andere leverdatum wilt, moet je een nieuw abonnement kiezen met de gewenste leverdatum.
Nee, je kunt het aantal maaltijdboxen in je abonnement niet aanpassen. Als je extra maaltijdboxen wilt ontvangen, kun je een nieuw abonnement aangaan voor de extra box(en). Dit kan eenvoudig via de website.
De betaling voor je abonnement wordt automatisch elke maandag afgeschreven. Je kunt de exacte betalingsdatum en het bedrag in je account bekijken, zodat je altijd op de hoogte bent van wanneer de betaling plaatsvindt.
Als je een week mist, bijvoorbeeld door je abonnement te pauzeren, ontvang je geen levering voor die week en wordt er geen betaling afgeschreven. Je kunt je abonnement later weer hervatten en de levering wordt voortgezet voor de volgende week.
Als je betaling mislukt, ontvang je geen maaltijdbox voor die week. Zodra de betaling is opnieuw is verwerkt, worden de leveringen hervat.
Je kunt je abonnement eenvoudig opnieuw activeren via je accountpagina. Ga naar je abonnementen en klik op de knop om je gepauzeerde abonnement opnieuw te hervatten.
⚠️ Let op: Zorg ervoor dat je je abonnement hervat vóór donderdag, zodat je volgende bestelling op tijd verwerkt wordt.
Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen via je accountpagina. Ga naar het tabblad Abonnementen, selecteer je actieve abonnement en klik op de knop om je abonnement op te zeggen. Zorg ervoor dat je dit doet vóór donderdag, om te voorkomen dat er nog een nieuwe bestelling wordt verwerkt.
⚠️ Let op: Zodra je je abonnement opzegt, worden toekomstige leveringen stopgezet. Wil je later opnieuw genieten van onze maaltijden? Dan kun je eenvoudig een nieuw abonnement afsluiten!
Blijf als eerste op de hoogte van de wekelijkse menu’s, promoties en producten van REFRESH.
© REFRESH | alle rechten voorbehouden | website by TheCreators